14.04.2020
Informasjon om hvordan Optimus Vita er påvirket av situasjonen med koronaviruset og hvordan du som kunde kan bli berørt.
Leveranser fra utlandet
Vi mottar alle leveranser fra utlandet med DHL Express. Du kan lese mer om hvordan situasjonen har påvirket DHL og hva de gjør for å håndterer situasjonen her:
- COVID-19 UPDATE (på engelsk).
Forsendinger i Norge
I Norge sender vi alle forsendinger med Bring / Posten. Du kan lese mer om hvordan situasjonen har påvirket Bring og hva de gjør for å håndterer situasjonen her:
- Koronavirus og pandemi – Vi gjør alt vi kan for å opprettholde våre leveranser
- Driftsstatus fra Posten og Bring i forbindelse med koronasituasjonen
Hvordan påvirker situasjonen våre kunder?
Vi har erfart at det i perioden fra 12. mars har tatt noe lengre tid å motta leveranser fra utlandet. Dette har igjen påvirket vår leveringstid til våre kunder. Utover at det er beklagelig at leveringstiden i noen tilfeller kan være lengre enn estimert, kan våre kunder være trygg på at vi har tilgang til leveranse på alle de varene vi selger.